nutizie

In l'ultimu numeru, avemu spartutu a tecnulugia di trasfurmazioni è u metudu di stampa di scatuli ondulati.In questu prublema, parlemu di u metudu di produzzione di scatuli ondulati è u so metudu per riduce i costi, u cuntenutu per a riferenza di l'amici:

01 Carton- fà un prucessu di cartone compositu di stampa in rotocalco in plastica

Utilizendu a linea di produzzione di cartone ondulatu unilaterale, s'ellu ci hè ancu bisognu di copre a stampa di carta lucida di luce dopu à a fine di a membrana, è u batch di pruduzzione hè più grande, ùn pò micca nantu à a superficia di stampa di carta, è intaglio stampa in rotocalco in film plasticu. stampa, è cumminata cù film plastica bianca, poi stampata è a superficia di carta composta prima, dopu secondu u prucessu di mudificazione di scatula di cartone regulare per compie u sistema.E caratteristiche di stu prucessu sò:

1) Bassu costu di pruduzzione di cartone

Quandu u voluminu di pruduzzione hè grande, stu prucessu pò riduce assai u costu di stampa è u costu di materiale di a carta di faccia.Perchè a carta di a faccia ùn deve esse stampata, pò utilizà una lavagna bianca senza rivestimentu, perchè u costu di a carta faccia hè assai ridutta.

2) Bellu stampatu

A causa di l'usu di stampa in rotocalco plastica, cusì l'effettu di stampa pò esse paragunabili à l'effettu di stampa offset.L'usu di stu prucessu hà bisognu di una attenzione particulari, in a stampa di piastra, per cunsiderà cumplettamente u cambiamentu di dimensione è a deformazione di a film plastica;Altrimenti, a carta di a superficia di u cartone serà inconsistente cù a tavola più bassa.

Copperplate carta gravure stampa prucessu di cartone cumposti quandu u voluminu di pruduzzione hè relativamente grande, ùn hè micca bisognu di laminate, è i bisogni di un bonu effettu di stampa, low cost, pudete aduprà stu prucessu.U prucessu hè di prima aduprà a macchina di stampa in rotocalco per stampà carta sottile, è poi a carta stampata fine è stampata di carta di scorie ordinariu o di carta composita di cartone, cum'è una carta di superficia di cartone intera, è dopu a stallazione è u prucessu normale di stampa di cartone.

Tecnulugia di scatula ondulata di stampa offset diretta hè un cartone ondulatu direttamente in una stampa offset speciale per a stampa.Adatta per a trasfurmazioni di cartoni ondulati sottili.U prucessu ùn pò micca solu assicurà a bona moldura di u cartone, ma ancu per compie l'exquisita stampa di carta facciale, ma u prezzu di a stampatrice hè relativamente caru.

Flexo pre-printing è gravure pre-printing prucessu di cartone ondulatu sti dui prucessi sò prima à carta di stampa web, e poi in a linea di pruduzzioni autumàticu corrugated à compie a pruduzzioni di cartone ondulatu.A qualità di stampa di cartone è a qualità di stampatura sò relativamente alta, ma l'investimentu hè relativamente grande, ùn hè micca adattatu per a pruduzzione di picculu batch.

In l'industria di u cartone domesticu, trè metudi di stampa di cartone ondulatu cunvinziunali sò largamente usati, è diventanu u modu mainstream di stampa di cartone ondulatu à u mumentu.

02U costuReducazione 

L'approcciu simplifica i bisogni

In parechji casi, e marche ponu stà cun suluzioni di imballaggio sviluppate longu fà.Un bonu modu per riduce i costi hè di retrocede è cunsiderà i veri bisogni di u mumentu.Quandu u pruduttu si sviluppa, cusì deve esse l'imballaggio.

Per esempiu, l'imballazione secundaria o terziaria ùn pò micca bisognu di buffering se l'imballu primariu hà un riempimentu di vuotu.Passà à cartoni ondulati più sottili è più duri per l'imballu secundariu pò aiutà à riduce i costi.

Inoltre, pudete riduce a dimensione di e scatuli necessarii.Un imballaggio eccessivu ùn solu aumenterà u costu di l'imballu, ma ancu aumenterà u costu di trasportu.

Sè vo aduprate scatuli ondulati per l'imballaggio primariu, i costi di stampa sò un altru paràmetru chì pudete riduce.I scatuli ondulati sò usati cum'è imballaggio primariu per e biciclette, televisioni, monitor di computer, computer notebook, cumpunenti elettronichi è altri prudutti.Vede s'ellu pudete riduce u numeru di culori o cambià à una tecnica di stampa più economica.

In u casu di cunsumu durable, per esempiu, a bellezza di u pacchettu ùn hè micca cunsideratu un fattore impurtante in a facilità di operazione.Cù qualchì ricerca, pudete amparà quali aspetti di u vostru imballaggio di u produttu sò impurtanti è investisce più in elli.

Ricerca di l'opzioni dispunibili

Hè una bona idea di guardà largamente à e diverse opzioni dispunibuli è pisà i so pros è cuns.Una volta chì avete capitu i vostri bisogni, pudete truvà chì ùn avete micca bisognu di una scatula caru, ma un prezzu più bassu farà.Pudete studià e diverse dimensioni nantu à u mercatu per vede s'ellu risponde à i vostri bisogni.Pudete cuntrollà u prezzu di una nova casella per vede quantu pudete salvà.Quessi vi aiuterà à stende u vostru budgetu è persunalizà a scatula in una direzzione più efficaci.A persunalizazione pò aumentà a cuscenza di a marca, aghjunghje etichette di sicurezza è avvirtimenti, è ancu aghjunghje struzzioni di trasfurmazioni.

Ottimisazione di dimensioni

Per esempiu, a nostra squadra hà persunalizatu scatuli ondulati per impilà i prudutti in modu più efficiente in u spaziu.Questu significa micca danni à u pruduttu.

Aduprate una struttura standard

I scatuli di dimensioni persunalizati sò più caru cà quelli di dimensioni standard.I pruduttori di cartone ondulatu anu dimensioni standard è stile di cartone ondulatu.Sti scatuli sò spessu usati da e marche per imballaggi è per risponde à i bisogni generali.

Queste dimensioni di scatuli ondulati.Sò dispunibuli in varianti di una sola parete è di doppia parete, a dispunibilità di dimensioni secondu u venditore.Inoltre, ci sò parechji tippi di scatuli per sceglie.Questi include l'autobloccu, a scatula di espansione, u slotting ordinariu è cusì.

Includite u pianu di imballaggio in u pianu di u produttu

Unu di i migliori modi per riduce u costu di scatuli ondulati hè di integrà e soluzioni di imballaggio in a fase di pianificazione di u produttu.Pudete vede cumu l'ottimisazione di l'imballu primariu pò aiutà à salvà l'imballaggio secundariu è terziariu.


Tempu di post: 28-mar-2022